دانلود بازار

دانلود بازار
هر چی که خواستین بگین بذارم برای دانلود

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 51690
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


لينك باكس پيشرفته لينك من (ثبت رایگان لینک و افزایش بازدید)

 دانلود رایگان نسخه جدید قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش تصویر
 
پس از معرفی جدید ترین نسخه پکیج نرم افزارهای شرکت ادوب که در چند هفته پیش با نام Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection برای دانلود دوستان قرار گرفت در پست امروز سایت دانلود بازار یکی از پر طرفدار ترین نرم افزارهای این مجموعه را به صورت جداگانه برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Adobe Photoshop قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش تصویر در سراسر جهان می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی است. این برنامه ابزاری بسیار قدرتمند و دقیق برای گرافیست ها به شمار می رود چرا که در آن تمامی ابزارهای ویرایشی قرار دارد و کاربر در آن احساسی کمی و کاستی نمی کند. برای اینکه شما به تمام ابزارها و لوازم ویرایش تصویر دسترسی داشته باشید بهترین گزینه استفاده از این نرم افزار می باشد. شرکت ادوب هر بار که ورژن جدیدی از این نرم افزار را منتشر می کند قابلیت هایی را نیز به آن اضافه می کند و در کنار آن معایبی را که در نسخه های قبلی وجود داشته به طور کامل بر طرف می نماید. از قابلیت های جدید نسخه CS5.1 نسبت به نسخه های قبلی افزایش چشمگیر سرعت اجرا و کار در محیط برنامه است که شما حتی با داشتن قطعات سخت افزاری معمولی نیز به راحتی می توانید با نرم افزار کار کنید. همچنین ابزارها و قسمت های مختلف نرم افزار مانند فیلترها، ابزار های رسم، لایه ها و سایر قسمتهای طراحی نرم افزار بهبود یافته و همچنین قابلیت های جدیدی هم به آن اضافه شده است. از دیگر امکانات جدید این برنامه قابلیت ویرایش فریم های فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف و علاوه بر آن ساخت و ویرایش کامل اجسام سه بعدی با ابزارهای بسیار پیشرفته می باشد که این دو امکان در نسخه های قبلی وجود نداشت و به تازگی به این برنامه اضافه شده که در نوع خود بی نظیر می باشد.

 
 
دانلود نرم افزار Adobe Photoshop CS5.1 Extended v12.1
 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).
 
 DownLoad<==== لینک مستقیم دانلود
 
 
رمز:www.mihandownload.com
 
 
ما را با انتقادات و پیشنهادات خود آگاه کنید.......

www.evwrydownloads.loxblog.com دانلود بازار

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 / 6 / 1390برچسب:دانلود,فتو شاپ,cs5,Adobe,Photoshop,رایگان,دانلود رایگان,freedownload,جدید,نرم افزار, توسط Alex
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :